cariere angajari bioestetika


ALĂTURĂ-TE ECHIPEI BIOESTETIKA!


Candidatii ideali :

Apreciem talentul si profesionalismul, initiativa si mai ales pasiunea, mainile pricepute  / feeling este un plus;

Experienta in domeniu, abilitati de comunicare si persuasiune, dorinta de perfectionare continua;

Abilitatea de a raspunde intrebarilor clientelor referitoare la tratamente, efecte;

Seriozitate, responsabilitate, punctualitate, disponibilitate ;
Spirit de echipa, orientat catre client;
Atitudine pozitivă, prezenta placuta, entuziasm;

Dorinta de a performa si de a se dezvolta personal si profesional;

Abilitatea si disponibilitatea de a promova centrul si serviciile acestuia;



Descrierea joburilor

1.   TERAPEUT CORPORAL

( tehnician maseur, kinetoterapeut)

Cerinte:

Angajam terapeut corporal cu experienta in:

  • tehnici de masaj corporal  (anticelulitic, reflexoterapie, terapeutic, relaxare, drenaj limfatic, etc.)
  • efectuarea de proceduri specifice unui centru de remodelare corporala: diagnosticare corporala, tratamente corporale cu aparatura performanta ( cavitatie, radiofrecventa, electrostimulare, dermocell, vacuum, presso drenaj, ultrasunete)
  • organizarea locului de munca


2.   COSMETICIANA

Cerinte:

Angajam cosmeticiana cu experienta in:

  • evaluarea faciala si stabilirea unei scheme de tratament potrivita nevoilor clientilor
  • utilizarea aparatelor specifice cosmetologiei (IPL, microdermabraziune, diagnoza faciala,etc)
  • efectuarea tratamentelor cosmetice la cel mai inalt standard profesional;
  • organizarea locului de munca

 Beneficii:

  • Un mediu de lucru placut si select,carte de munca full time/ part time si renumeratie pe masura experientei, flexibilitate in colaborare, relatie contractuala pe termen lung.
  • program de lucru flexibil: Luni – Vineri 9:00-21:00, Sambata 9:00-16:00 – se lucreaza in 2 ture; pauze necesare; zile de concediu și zile libere legale conform legii.
  • training-uri / cursuri pentru perfectionare, plătite chiar de  noi
  • protecția muncii, medicina muncii, echipament din partea noastră
  • posibilitate de a beneficia de serviciile Centrului (aparatură ultra modernă)
  • lucrul doar cu produse de calitate superioară
  • sustinere din partea nostra in dezvoltarea profesionala si cariera


3.  ASISTENT MANAGER


Cerinte:

  • Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
  • Prezenta agreabila; tinuta si conduita ireprosabile, comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
  • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (o a doua limba prezinta un avantaj);
  • Cunostinte bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – Power Point);
  • Echilibru emotional;
    Rezistenta la stres, disponibilitate pentru program prelungit;
  • Capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
    Atitudine pozitiva si proactiva;
    Excelente abilitati de comunicare si relationare;
    Gandire LOGICA, abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu;
  • Aptitudini de leader;
  • Suntem dispusi sa lucram si cu persoane care nu au experienta pe un post similar, cu conditia ca acestea sa indeplineasca neaparat cerintele de mai sus si sa invete si sa se adapteze rapid.

Sarcini si responsabilitati:

  • Coordonare echipa;
  • Rezolva in timp util problemele administrative sau tehnice neprevazute;
  • Recrutare angajati noi, tinerea interviurilor si asigurarea training-ului pentru angajatii noi;
  • Monitorizarea activitatii, raportare si interventie atunci cand este cazul;
  • Pastrarea si mentinerea tuturor datelor angajatilor, inclusiv a datelor personale, referinte de formare, fise de evaluare; Actualizarea bazelor de date;
    Operare calculator, fax, imprimanta, xerox
  • Aprovizionare cu consumabile, monitorizarea si verificarea acestora;
  • Convoaca angajatii la sedinte si/sau training-uri, pregateste sedintele si asista la aceste intruniri sau chiar inlocuieste managerul;
  • Indosariere documente;  Planificarea concediilor de odihna ale angajatilor;
  • Mentine relatiile cu furnizorii de servicii/produse cat si cu clientii , gestioneaza aceste portofolii;
  • Asigura managementul departamentului administrativ/secretariat: corespondenta, preluare apeluri, gestionarea documentelor, informari interne, intampinare vizitatori;
  • Asigura confidentialitatea si integritatea informatiilor in concordanta cu politica firmei

Beneficii :

Un mediu de lucru placut si select, carte de munca full time/ part time si renumeratie pe masura experientei, flexibilitate in colaborare, relatie contractuala pe termen lung, sustinere din partea nostra in dezvoltarea profesionala si cariera.



Asteptam CV pe e-mail: